رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رانيا عروسك من

بازی های دختر گلم

1392/8/28 6:49
نویسنده : ماماني
740 بازدید
اشتراک گذاری

بازی های دختر گلم 

با عذرخواهی از خاله های گل که کمی دیر شدماچچشمکماچ

 

با حروف الفبا واسه خودش قطار درست می کنه با این بازی تعدادی از حروف یاد‍گرفته 

آپلود عکس 

 

مژه

 آپلود عکس

آپلود عکس

وقت تمام

آپلود عکس

استرساسترس

آپلود عکس

تعجبهیپنوتیزم

حالا برنامه بعدیم چی باشه ????????????????? 

 

وقتی با عروسکم دوستم  

 

آپلود عکس 

وقتی از دستش عصبانیم تعجب

آپلود عکس 

اینجا منتظره و هی عجله داره برای رفتن به شهر کودک که اینجا اسمش سند باد 

آپلود عکس 

وقتی سوار ماشینه شده همه اونحا رو روی سرش خراب کرده یولیول

آپلود عکس

زبان

آپلود عکس

متفکر

آپلود عکس

 

 

 

یه چند روزی بدجوری سرماخورده بودش اینم وقتی که تازه داروهاش بهش دادم می خوام بخوابونمشلبخند 

 

آپلود عکس 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله شیوا
30 آبان 92 16:25
سلام من و بابا رضا و مامانی عکسهای اینهفته رو دیدیم ناز شدی رانیا
خاله شیوا
30 آبان 92 16:26
خاله تو رو میبوووووووووووووووسه
سپید مامان علی
2 آذر 92 7:17
ماشالا به رانیا خانم خوشگل که میشینه بازی می کنه
هدی مامان مبین
2 آذر 92 10:14
رانیاااااا خیلی شیرینی... دختر پرجنب و جوش همیشه بخندی عزیزدلم
صوفی مامان رادمهر
11 آذر 92 14:01
رانیای نازمممممم عاشقتم عزیز دلم روز به روز داری خوشگلتر می شه هزار ماشالله
سپید مامان علی
25 آذر 92 9:54
ماشالا به تو دختر دوست داشتنی قربون بازی کردنت
هدی مامان مبین
26 آذر 92 0:54
وای عکس اخری..خیلی خوردنی شده
فرناز مامان ایلیا
7 دی 92 14:21
عزیزممم ماشالله بهش شیطون خاله. ببوسش.
رانیا
25 بهمن 92 14:12
سلام اسم من هم رانیا هست و 12 سالمه امید وارم همیشه رانیا کوچولو سلامت باشه من یه خواهر دوقلوهم به نام راتا دارم مر30 باتشکر ازتون