رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

رانيا عروسك من

رانیا در 21 ماهگی (2)

1391/11/14 22:29
نویسنده : ماماني
792 بازدید
اشتراک گذاری

من اومدم با کلی عکس جدید

دختر ما هر روز شیطونتر و شیرینتر می شه بیشتر وسایل ارایشی رو می شناسه

و عاشق عطر و همه اش می خواد خط چشم بدم هههههه

چند روزی مهمون داشتیم رانیا کلی خودش شیرین کرد و همه اش از سرکول چمدونها بالا می رفت

بریم سراغ عکسها

 

اینجا داره فکر می کنه که چطوری سرش گرم کنه !!!!!

رانیا

داره ماقین می خوره عاشق نشستن روی پله هاست

رانیا

مامانی من از چمدونها بالا رفتم هوراااااااا

حیفه نفهمم توش چیه

رانیا

حالا که اومدیم پارک همه اش می خواین بشینید؟؟؟

رانیا

اصن خودم می رم سراغ بوته ها و گلها

رانیا

 

رانیا

رانیا

رانیا

رانیا

رانیا

بریم سراغ عکسهای داغ امروز که رانیا به خودش عطر می زنه

رانیا

داره سعی می کنه درش باز کنه

رانیا

داره غر نی می زنه که کاریش نداشته باشم

رانیا

اینم نمونه موفقیتش

رانیا

رانیا

هوای اینجا کاملا بهاری همه جا پر گل شده بلبل ها می خونن خلاصه از زمستون خبری نیست

رانیا

اینجا داره در رج لب باز می کنه

رانیا

اینکه توضیح نداره

رانیا

می خواد درش ببنده

اصننننننننننننننننننننننن یه وضعی

رانیا

اینم شاهکار رانیا وقتی مامان داشت استراحت می کرد لباهای عروسکش بی نصیب نمونده

رانیا

اینجام داره با ماکروفر خراب بازی می کنه

رانیا

موبایلش توی یقه لباسش گذاشته

رانیا

دوباره بر می گردیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپید مامان علی
21 بهمن 91 19:18
وای خداااا من این دخمل طلا چقدر ناز و شیطون شده عکسها یکی از یکی خوشگل تر و نازتر عاشقتمممم رانیا جون قرتیییی
صوفی مامان رادمهر
26 بهمن 91 8:48
عاشقتم دخمر خوشگل...پیشی کوچولوی ناز
خاطره مامان برديا
21 اسفند 91 14:06
خيلي عكسا باحال بود