رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

رانيا عروسك من

روزهای اول خرداد

1392/3/8 14:25
نویسنده : ماماني
688 بازدید
اشتراک گذاری

رانیا توی پارک

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

ادامه مطلب

رانیا توی پارک در حال بررسی کیف مامان

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

در خواست سیب زمینی سرخ شده با جوس اخه توی پارک خیلی دوست داره

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

اینم یه نمونه

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

وقتی اماده رفتن می شه

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

اینجام داره با کالسکه اش بازی می کنه

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

وقتی خسته می شه توی ماشین

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

اینجا می گه عکس ننداز اه

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

 

اینم یه نوعشه

آپلود عکس کوچولوهای فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مجله خبري بروزترين ها
8 خرداد 92 14:38
جديترين خبر هاي روز درباره نگهداري از كودك هر روز به صورت رايگان براي شما ايميل مي شود در گروه ما عضو شويد http://www.beroztarinha.com/group/
صوفی مامان رادمهر
12 خرداد 92 8:42
چقدر جیگر ترتر شدی پیشی ملوسه... کاش زودتر بیای ایران همو ببینیم...دلم برای خودت و مامان خوبت خیلیییییییی تنگه شده
ملیحه مامان پریا
17 خرداد 92 10:17
وای شبنم عروسکت هر روز عروسکتر میشه که قربونش برم
خاطره مامان بردیا
19 خرداد 92 21:39
شبنمی این دخملت هر روز داره خوشگلتر می شه ها ... عاشق عکس اولی هستم .خیلی نازه... تو رو خدا ببوسش دوسش دارم خیلی
ندا مامان ملینا
20 خرداد 92 15:53
عزیزم فدات شم مثل عروسکا می مونی . شبنم جون دخمل گلت خیلی ناز و ملوسه .اگه اینجا بودی می چلوندمش . ببوسش از طرف من . حتما براش اسپند دود کن . عاشق عکس اولی و آخری ام من .
هدی مامان مبین
22 خرداد 92 21:53
جوووونم چجوری نمیخوریش مامانی
دلم برای دیدنش لک زده...
ببوسش
هزارماشاالله..همیشه شاد و سالم باشی عزیزم


mersi
سپید مامان علی
7 تیر 92 9:22
وای هزار ماشاءالله فدای اون چشمات بشم که اینجوری نگاه میکنی... روز به روز خوشگل تر و ناناز تر میشی