رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

رانيا عروسك من

رسم دندان فشان

1390/9/22 17:47
نویسنده : ماماني
2,080 بازدید
اشتراک گذاری

رسم دندان فشان

الا ن خوابيدي و من برات سفره دندون فشون گذاشتم  به همراه كيك 8 ماهگي ات

وقتي بيدار بشي و بعدش بابايي بياد كلي عكسهاي ناز ازت مي گيرم

مراسم دندون فشون ما يه كمي با همه فرق داره

اول اينكه ماماني و بابايي و عمه هات از اينترنت تماشا ات مي كنن

دوم اينكه رسم ما بر اين روي سفره ات كلي وسايل بگذاريم

از قبيل برس , اينه , قاشق , كتاب و...... بعدش يه كمي عقب تر تو

مي شيني اون وقت به سراغ هر كدوم كه بري توي اينده سر و كارت

با اون بيشتر و شايد هم شغلت بشه اينو قديمي ها بهش اعتقاد داشتن

مادربزرگت از من خواست حالا من هم مي خوام بدونم تو كدوم بر مي داري

راجب من و خاله ات كه درست بود

هر كاري هم هم تو انجام بدي هميشه براي ما عزيز هستي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاطره مامان بردیا
22 آذر 90 18:27
عزیز دلم سفره دندان فشانت مبارک. 8 ماهگیت مبارک.. من که نشستم منتظر عکساتم..
shabnam
22 آذر 90 19:14
سلام وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ هانی و مهدی هم سر بزنید خوشحال می شیم. نی نی نازی دارین.
shabnam
22 آذر 90 23:08
سلام خاله.اتفاقا من اون روز اصلا کیک نخوردم.روزای تولد بهم نمی چسبه کیک خوردن.ایشالله دفعه ی بعد واسه شما هم نگه می دارم.
هدی مامان مبین
25 آذر 90 23:54
چه مامان با سلیقه ای ایشالا سالم و شاد باشی
صوفی مامان رادمهر
26 آذر 90 9:52
عجب رسم باحالی... خوشم اومد
سبید مامان علی اقا
27 آذر 90 17:04
چه جالب تا حالا چنین رسمی نشنیده بودم ان شاء الله چیزهای خوب خوب برداری
جغله كوچولو
27 آذر 90 21:32
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگ قشنگي دارين راستي مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
مامان رضا جونی
4 دی 90 12:48
سلام رسم جالبی بود الهی بگردم که آینده شلوغ پلوغی داری