رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

رانيا عروسك من

شيرين كاري ها

1390/10/7 21:25
نویسنده : ماماني
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم مدتي كه لب به غذاي خودت نمي زني واسه همين دو روزي هست كه از غذاي

روزانه خونه مي دم

 

  و تو طوري با اشتها مي خوري كه من دوست دارم همش بدم تو بخوري

niniweblog.com

واي كه عاشق ماستي البته شيرينش لب به مزه ترش نمي زني وقتي سير مي شي دهانت قفل مي كني الان هم ياد گرفتي كه وقتي سير شدي سرت حركت مي دي بعدش من ازت سوال مي كنم كه كافي؟

و تو دوباره سرت تكون مي دي اخ فداي اين شيرين كاري هاي تو

niniweblog.com

هنوز خيلي شبها اذيت مي كني و بيدار مي شي و نمي خواي بخوابي

بهت مي گم هنوز شب ولي تو مي خواي بازي كني

هنوز نمي تواني تنهايي بنشيني ولي گاهي خودت مي شيني و بعد از دقايقي ملق

مي زني و گريه مي كني

niniweblog.com

 روي فرش كنار مبل يه دو تا رو فرشي  گذاشتم كه در صورت افتادنهاي تو اسيب نبيني

البته ظاهر خونه كمي بد شده ولي تو از همه مهمتري

وقتي توي روريك ات هستي ياد گرفتي  دنبال من راه بيفتي و اكه من كنارت نباشم

خونه رو با داد وبيداد روي سرم خراب مي كني

صبح ها زودي بيدار مي شم كه غذا درست كنم و الا وقتي تو بيدار بشي  من نمي تونم  با اينكه تو هم مثل مامانت سحر خيز هستي نهايت خوابت تا 8  صبح 

بعضي وقتها ارزوي يه شب سير خوابيدن دارم 

niniweblog.com

عاشق كشيدن موهاي من هستي حتي توي بغل بابايي موهاش بد طوري مي كشي بعدش دست مي زني و مي خندي

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاطره مامان بردیا
8 دی 90 14:53
وای که چه شیرین کاریهای بلدی رانیا جونم.. قربونت برم که سحرخیزی عزیزم
سپید مامان علی
8 دی 90 15:32
قربون شیرین کاریهای رانیا جونی بشم
فرناز مامان ایلیا
8 دی 90 22:30
خیلی نازی خاله جونی... خوبه که تو سحر خیزی ایلیا سحر خوابه..!!!
صوفی مامان رادمهر
10 دی 90 13:48
جااااااااااااان...شیرین کوچولو... حسابی شیطونک شدیا....
هدی مامان مبین
10 دی 90 14:40
رانیا خیلی شیرینییییییییییییییییییییییییییییی
افسون
12 دی 90 0:32
ماشالله به دختر خوشگل و شیرین کاریاش.بوووووووووووس