رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

رانيا عروسك من

شيطون شدي

1390/11/28 17:57
نویسنده : ماماني
362 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم  دندانهاي بالات داره در مي ياد

دخترم  خيلي كنجكاو شدي 

و هر وسيله اي رو مي خواي دست بزني

سفره روي ميز مي كشي

ميوه هاي توي سبد بيرون مي ريزي

وقتي عموت مي بيني بال بال مي زني براي بغلش

بابايي نمي تونه بغلت كنه و تو هر وقت بابا رو مي بيني  اد اد ب دد مي كني

بابا فقط بوست مي كنه

دخترم توي رورويكت آروم نيستي همه اش داد مي زني و همش مي خواي بغلت كنن

هي رانيا

فرشته ناز مادر

همه اش مي خواي تمام كيبورد فشار بدهي

وقتي نمي ذارم موهام مي كشي

هميشه سالم و باشي من مبادا غمت ببينم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سپید مامان علی
28 بهمن 90 18:29
فدای شیطونی های این دخمل خوشگله برم.....انشاء الله بابا به زودی بغلت میکنه عزیز دلم
نسترن
28 بهمن 90 20:09
عزیزم واقعا متاثرشدم امیدت به خداباشه منم واسه سلامتی همسریت 5000 صلوات میفرستم انشالله که بهتربشن راستی این گل خانم چقدر چشمای نازی داره الهی بگردمش توکلت به خداباشه بااجازه لینکت کردم
خاله مهسا
28 بهمن 90 20:29
عسلک تا می تونی شیطونی کن وشاد باش دعا میکنم همیشه تو و مامان نارت شاد شاد باشید و بابایتون به زودی خوب بشه
طلایه
28 بهمن 90 21:54
اشک از چشمام جاری شده امیدت رو از دست نده خدا از دل پاک رانیا خبر داره همه دارو و درمان وسیله است و فقط خداست که کمک خواهد کرد امیدت رو هیچ لحظه از دست نده خدا بزرگه ایشالا سالی پر از امید و شادی خواهید داشت براتون از ته دلم دعا کردم فقط نا امید نباش خدا بزرگه.


مرسي دوست عزيزم
سرباز کوچولو
28 بهمن 90 22:12
................... ............................................................................... .......................................... ..................................................... ............. ............................... ..............................دلم می خواد خیلی چیزا بنویسم.....................از بچه ها................از مامانا و باباها..................................... ...........................ولی ..................................................................................................فکر کنم بهتره منم مثل باقیه دوستاتون ............................................................................................دست به درگاه خداوند مهربان بردارم و ........................................چندتا دعا واسه خوشبختی رانیا در کنار شما و باباش بخونم ..........................................................................................................................................بعدا می بینمتون .....................................................................در پناه خداوند باشید و بدانید که خداوند مهربان است فقط گاهی امتحاناتش سختتر میشه و هرچی امتحان شما سختتر باشه یعنی خدا بیشتر دوستتون داره وخدا به کسانی که دوست داره زیان نمی رسونه.
نسترن
29 بهمن 90 12:41
اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی سپندارمذگان مبارک
مامي گل
29 بهمن 90 14:08
قربونت برم ايشا... هر روزت بهتر از ديروزت باشه فرشته كوچولو
مامی مهدیس
29 بهمن 90 17:19
عزیزم تا می تونی شیطونی کن
تو بازی کن تا مامانت روحیه اش رو از دست نده
مامانش شما هم روحیه ات رو حفظ کن تا رانیا جون غمگین نشه
بیشتروقتها سرنماز دعا می کنم که بابایی رانیا زودتر حالش خوب بشه و بازم خوشبختی رو حس کنید


merci
sara
29 بهمن 90 19:36
وای چه شیطون بلایی شده ..ماشالا
سرور مامان فراز
30 بهمن 90 7:54
شبنم عزيزم خوشحالم كه غم توي نوشته هات كمتر شده دوستت دارم عزيزم راستي ماشالا به رانيا خانم شده
صوفی مامان رادمهر
30 بهمن 90 11:19
خوشجلم شیطونک شدیااااا... خدا بابایی رو خوب خوب کنه زودتر ... مامانی رو هم برات صحیح و سالم حفظ کنه...
خاطره مامان بردیا
1 اسفند 90 10:24
عاشق همین شیطونی هام انشاء اله بابایی زودتر حالش خوب می شه و می تونه دختر گلش و توی آغوش گرمش بگیره
سمانه مامان کیمیا
2 اسفند 90 18:52
عزیزم از دست من دلخوری من گفتم که تو رو خوشحال کنم نه دلخور به خدا من همیشه چشمم دنبال اینه که تو تاپیک تو بیای از حال خودت و رانیا و همسرت بگی ببخش منو اگه بد منظورمو رسوندم
هدی مامان مبین نفس
3 اسفند 90 9:19
ایشالا شیطونیات پا برجا عشق خاله شیطونی کردن رانیا یعنی زندگی جریان داره مامانی یعنی رانیا سالم و سلامت میخواد تو و بابایی بخندی یعنی ایشالا زود زود دوباره با همید همونجوری که میخواید....