رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رانيا عروسك من

یه روز شلوغ

1391/6/19 12:22
نویسنده : ماماني
485 بازدید
اشتراک گذاری

حالا دیگه خوب و بد کارهات رو می فهمی وقتی بهت می گم نه اینطوری پشیمون می شی و گریه 

می کنی 

رانیا

از جارو برقی خاموش بیشتر خوشت می یاد 

رانیا

اینجا توی فروشگاه در حال خوردن ابمیوه

رانیا

رانیا

اینجا در حال خوردن ساندویج صبحانه

رانیا

به تازگی رفتیم ارایشگاه و یه کمی به موهات حالت داد صورتت با مزه تر شده

رانیا

اینجا روی تاب خون داری با بابا بازی می کنی

رانیا

اینجا بعد یه اب تنی توی وانت حالا وقت لالایی شبونه
رانیا

ببین چه دختر خوبیم منتظر نشستم تا مامان بیاد منو بخوابونه  از صبح کلی لباس برای مامان کثیف

می کنم و الا مامانم بیکار می مونه روزی دو دفعه هم اب بازی می کنم اینقدر این ور اونور اینور می رم 

که مامانم همش می گه بریم بخوابیم  هنوز نمی دونم چرا مامان اینقدر می خواد منو بخوابونه 

شب خوش دخترم 

شب خوش رانیا  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سپید مامان علی
19 شهریور 91 12:34
وای خدا از دست این رانیا چشم خوشگله که همه چیز رو می فهمه... خیلی بانمک آبمیوه و صبحانه میخوری...نوش جونت عزیز دلممممممم
سرور مامان فراز
20 شهریور 91 7:58
سلام شبنم جونم . ايشالا همسري بهتر باشه ماشالا به رانيا هوش و ذكاوت از چشماش ميباره شاد و سالم باشه
سمانه مامان کیمیا
20 شهریور 91 13:22
عزیزم چه بزرگ شده صورتش روز به روز داری خوشگل تری میشی ها شبنم جون خصوصی رو چک کن گلم
صوفی مامان رادمهر
21 شهریور 91 10:16
عزیزمممممممم چقدر جیگرتر تر شدی نازنینم... رفتی تو یخچال؟ وروجک شیرین
باران قلنبه
24 شهریور 91 14:22
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 15:16
ای آتیش پاره خوردنی
مامی گل
25 شهریور 91 17:12
رانیا خوشگله دوستت دارم