رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رانيا عروسك من

یک روز رانیا در 17 ماهگی

1391/6/30 13:24
نویسنده : ماماني
448 بازدید
اشتراک گذاری

رانیا

اول صبحی ببینم توی این چیه که هی مامانم می ره توش دیگه به من محل نمی کنه 

 

رانیا

اینجام اماده شدم برم دد 

رانیا

خب بیایید دیگه تا کی منتظر بمونم 

 

رانیا

اینجا دارم به مامانم کمک می کنم وسایل اشپزخونه رو می ارم توی حال 

اینقدر کیف داره مامانم دنبالم می کنه

رانیا

اینجام بعد کلی کار گرسنه شدم رانیا

من نمی فهمم چرا این قاشقه کجه همش می ریزه بیرون 

رانیا

این وسایل کشو همش اضافی  تا مامانم عصری خوابه همش بریزم بیرون

رانیا

عصری اومدیم پارک اینجا هی می گم یکی بیاد کمک کنه من از نیمکت بالا برم 

رانیا

اصلا خودم می رم بالا 

رانیا

رانیا

بگذار کمی فکر کنم چی کار دیگه می تونم بکنم

رانیا

وقت خوردن یه موز

رانیا

بعد از یه روز پر کار رانیا خوابید 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سرور مامان فراز
1 مهر 91 12:55
شبنم جان ماشالا رانياچه بزرگ شده هزارماشالا
صوفی مامان رادمهر
1 مهر 91 13:37
خیلییییییییییی خوشمزه شدیا رانیا... چقدر ناز لالا کرده...بووووووووووووس
سپید مامان علی
6 مهر 91 8:30
ای جان چه روز پرکاری داشتی چه ناناز لالا کردی...چه خوشگل از نیمکت بالا رفته
خاطره مامان بردیا
6 مهر 91 15:14
عاشقتم رانیا کوچولو
هدی مامان مبین
7 مهر 91 20:07
ای جووووونم رانیای خوشگل چقدر قرمز بهت میاد ماشالا... چه روز پرکاری روزات پر از شیطنت و بچگی....شبات پر از ارامش...خوب بخوابی فرشته
سمانه مامان کیمیا
11 مهر 91 22:38
وایییییییی چه موهات در اومده ناناز تر شدی...شبنم خیلیی خوشگل شده ....عسیسممممم عاشق اون عکسم که داره غذا میخوره هههه شیطنت از چشماش میریزه
سارا
14 مهر 91 11:11
عزیزم چقدر بزرگ شده و ناز ...چه روز پر کاری
سمانه مامان کیمیا
14 مهر 91 16:27
خیلییییییییییی ناز لا لا کردی عسیسممممممممم خیلی هم موهات ناز شده..چرا مامانی سر نمیزنه؟
مامان محمد پوریا
22 مهر 91 9:35
همیشه به خوشی و شلوغکاری واسه رانیا خانم
سپید ماما علی
24 مهر 91 8:57
چرا وبلاگ این دخمل خوشگله به روز نمیشه...اخه دلم واسه عکسای جدیدش تنگ شده[hr
باشه حتما
مامی گل
24 مهر 91 16:35
قربونت برم دخملک ناناز خیلی خانوم شدی عزیزم