رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

رانيا عروسك من

این روزها

1391/9/1 21:50
نویسنده : ماماني
575 بازدید
اشتراک گذاری

این روزهاتو 19 ماهه هم شدی

روزها فقط یه بار شیر می خوری ولی شبها هنوز دلم نمی یاد کمش کنم اخه تا دو سال حق داری

دندون جدید داری در می یاری و بدجوری اسهال داری این منو حسابی کلافه کرده

قبل ان هم یه هفته ای سرماخورده بودی و خیلی بی اشتها بودی 

اعضای بدنت رو می شناسی وقتی موهام نشونت می دم می خندی و می گی مو

کفشهات می گی تاتا

بیرون می گی با

صدای کلاغ عارعار عار

کشوهای اشپزخونه از دست تو ارامش ندارن امروز دوبار چاقو رو ازت گرفتم قبلم داشت وای می ایستاد

موبایل می گی بله بله بله

بده رو می گی ده ده

داخل می گی اندر

هر دفعه وقتی لباست عوض می کنم جورابت خودت انتخاب می کنی و همیشه خودت به رنگ لباست جورابت انتخاب می  کنی

این روزها دارم سعی می کنم بتونی اعضای بدنت به انگلیسی هم بفهمی و توی دو روز تو خوب پیشرفت کردی

رانیا

ای فدای اون نگاهت

عکسها در ادامه مطالب

 

 

رانیا

درحال خوردن پاستا

رانیا

این همه یه جور خوردنه

رانیا

رانیا

رانیا

در حال اماده شدن و رفتن به مهمونی

رانیا

اینجام دوربین می خوای یعنی همون موبایل مامان

رانیا

اینجا گفتم رانیا بخند

رانیا

رانیا

اگه من بدونم توی فکرت چیه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آهو
2 آذر 91 10:52
ماشاء الله رانیا خانم که این همه چیزی بلده بگه
سارا
2 آذر 91 12:50
19 ماهگیت مبارک رانیا جون ... چه دخملی که هم انگلیسی میفهمه هم فارسی ...آفرین
فرناز مامان ایلیا
2 آذر 91 22:05
ماشالله هزار ماشالله موهاش بلند شده خیلی خوشگل تر شده...قیافشم خییییلی عوض شده...قربون اون چشماش...
فرناز مامان ایلیا
2 آذر 91 22:08
19 ماهگیت مبارکه پرنسس رانیا...بووووووس... چه نگاه پر معنی ایی....
مامی گل
6 آذر 91 15:56
19 ماهگیت مبارک دخملک باهوش
صوفی مامان رادمهر
8 آذر 91 10:51
ماهگیت مبارکه رانیا خانم باهوش
سپید مامان علی
8 آذر 91 18:44
19 ماهگیت مبارک دلبندم...عاشقتم با این کارهای خوشگلی که میکنی...فدای رانیای متفکر خصوصی داری
هدی مامان مبین
12 آذر 91 22:17
عزیزدلمه این 19 ماهه ی خوردنی...ماشالا بهت
ابورانیا
20 آذر 91 14:59
معنی اسم دختر شما چیست این اسم را از کجا آوردیو دختر شما متولد چه سالی است. با تشکر ابو رانیا از خوزستان[


معنیش ملکه
اسم ملکه جردن
سال 2011 به دنیا اومده