رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

رانيا عروسك من

عکس رانیا 22 ماهه

1391/12/21 21:34
نویسنده : ماماني
1,246 بازدید
اشتراک گذاری

 

من اومدم با کلی عکس جدیداز رانیا 22 ماهه

بریم واسه تماشا

 

 

رانیا

 

 

داره به گربه نگاه می کنه هنوز جرات تداره بهش دست بزنه

داره سیب زمینی می خوره  به گربه هم پشت کرده

رانیا

اینجام توی پارکه کناره یه فواره

گلها رو داشته باش همه جا پر گل هست

رانیا

جدیدا صدام می کنه و می گه مامان عکس هههههههه یعن ا.م می خواد ازش عکس بگیرم

تازه قیافه اش هم می گیره دوره زمونه عوض شده ما تا 10 سالگی در می رفتیم از دوربین

 

رانیا

 

رانیا

رانیا

به گل می گه پول یعنی به انگلیسی هنوز گ رو نمی تونه بگه

اینجا می خواد بچینه همه شون ولی زورش نمی رسه

 

اینجام خودش خواسته ازش عکس بگیرم

رانیا

اینقدر شیطنتش زیاده که وزنش از 10 کیلو بالانمی ره با اینکه خوب می خوره

توی این عکس درشت افتاده ولی واقغیتش اینه که ریزه

رانیا

اینجا زبونش واسه من در اورده

رانیا

عاشق خودکار و مداد هی بریزه توی اتاق کار من زیاد کنه

رانیا

اینم موهای کوتاه شده رانیا البته فقط بهش مدل داده شده

اصلا گریه نکرد و نق نزد

رانیا

هوای اینجا گرم شده اون روز هوا به 35 درجه رسیده بود

رانیا

رانیا

رانیا

اینجا رانیا صبحی از خواب بیداره شده و هی می گه عکس منم اونجا نشوندمش عکس ازش انداختم

تا عکس های جدید بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سپید مامان علی
25 اسفند 91 12:56
ای جووووووووونم ماشاءالله هر روز خوشگل تر و ملوس تر و بامزه تر میشی.. عاشق این کاراتم.....
ملیحه
26 اسفند 91 1:49
وای جیگر رانیا رو برم که ژست میگیره موهاشم مبارک باشه عروسک با اون چشمهای قشنگش
آهو
17 فروردین 92 14:03
ماشاء الله خانم خوشگله بوووووووووووووووس
صوفی مامان رادمهر
18 فروردین 92 12:07
عزیز دلممممممم دلم برای اون چشمای نازت تنگیده بود... عاشقتم خوشگل کوچولو... امیدوارم سالی پر از اتفاقای شاد شاد داشته باشی
آیدا
28 اردیبهشت 92 20:23
سلام من 26 سالمه از همدان هستم. خیلی اتفاقی با وبلاگ رانیا جون آشنا شدم قشنگ بود واسه متاهل شدن من هم دعا کنید
ساراکوچولو
4 دی 92 11:24
سلام...من مامانی سارا کوچولوهستم..خیلی از رانیاجون خوشوم اومده..میشه بپرسم شما الان کجا زندگی میکنید..سارا 1/5سالشه ..اون هم فارسی زیاد بلد نیست خوشحال میشم باهم دوست بشیم..به سری بزنید.