رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

رانيا عروسك من

رانيا 5 ماهه شد

1390/6/22 16:01
نویسنده : ماماني
340 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عزيزم تو 4 ماه ات تموم شده

تو توي 13 اوريل ساعت 8 و 18 دقيقه صبح به دنيا امدي وقتي مامان براي بار اول تو رو ديد تمام دردي كه كشيده بود يادش رفت خيلي معصوم بودي اما جيغ مي كشيدي هركز ان روز فراموش نخواهم كرد

بابايي داشت سوره ياسين مي خواند و من واقعا نا اميد شده بودم درد زيادي داشتم5 ساعت بود كه درد مي كشيدم  ران هام از درد زيادبي حس شده بود كمرم خشك شده بود

وقتي اومدي توي اين دنيا همه جيز يادم رفت با باهاي خودم رفتم توي بخش

تو فرشته زندكي مامان و بابابي

يادت نرود كه مادر تو را ازجان بيشتر دوست دارد و براي بابا اميد دوباره هستي

الان توي راكرت نشستي و وقتي به تو نكاه مي كنم به من مي -خندي وبااون نكاه معصومت من جادوي خودت مي كني

خيلي خسته ام دوست دارم براي ساعتي در عصر بخوابم اما منتظر هستم اول تو بخوابي

الان مي تواني راكرت با باهاي خودت تكان بدهي و اينطوري خودت مي خواباني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامي گل
23 شهریور 90 13:38
خانوم خانوما 5 ماهگيت مبااااارك بووووووس
مامان شازده کوچولو
24 شهریور 90 0:16
سلاااااام مبارکه عزیزم ، ان شاالله همیشه سلامت باشی