رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

رانيا عروسك من

اولين بادكنك رانيا

1390/7/19 16:19
نویسنده : ماماني
342 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بادكنك رانيا

شنبه رفتيم توي مال جواهر همون بازار خريد بزرك

بابايي مي خواست هديه براي خانواده اش بخره

بالاخره سه تاكوشواره خريد البته به انتخاب ماماني , همون جا يكي از فروشنده ها كه

يك مرد جوان هندي بود مدام با تو بازي مي كرد يكدفعه غيبش زد وقتي اومد واسه تو يك

بادكنك اورده بود

تو كه بار اولت بود بادكنك مي ديدي بهش زل زده بودي

از اونجايي كه از اغوشي بابا خسته شده بودي و تمام مدت توي بغل من بودي هي

بادكنك رها مي كردي ماماني مجبور بود با يه دست تو و با يه دست هم

بادكنك داشته باشه

الان 3 روز تموم شده تو از بس توي سر اين بادكنك زدي كه الان بادش خالي و تو بهش اعتنايي نمي كني

 

ولي شانس اوردم كه نتركيد والا خونه رو روي سرت از ترس خراب مي كردياولين بادكنك رانيا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مهنا
19 مهر 90 17:25
چقدر تو خوشگلی گلم
صوفی مامان رادمهر
20 مهر 90 9:58
چه بادکنک خوشملی عزیزمممم... قلبون اون خنده شیرینت برمممممممم دخمر نازم... من اگه جای اون آقاهه بودم درسته می خوردمت خوشمزه
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
20 مهر 90 12:01
سلام عزیییییزم دلم برای دیدن دخملی تنگ شده بود رانیا جونم توپت مبارک ، سوراخ کردن گوشت هم مبارک ان شاالله گوشواره ی عروسیتو به گوشت بیاندازی عزیز دلم
محمد پوریا
21 مهر 90 16:30
موش بخولدت خوشگل خانم مواظب خودت باش
خاطره مامان بردیا
25 مهر 90 17:34
بخورم تو رو با این قیافه خوشگلت