رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

رانيا عروسك من

خوشبختي كجا رفت

1390/10/28 14:58
نویسنده : ماماني
533 بازدید
اشتراک گذاری

ماماني

عكس جديدي  ندارم

خانواده سه نفري ما هم   خوشحال نيست

ديكه نمي خنديم  ديكه نمي تونم  بغلت كنم بهات بازي كنم همين كه شيرم هنوز خشك نشده تنها نعمتي كه مي تونم به تو بدم 

ماماني روزهاي سخت تري  داريم 

ديروز بابا يي خيلي دلتنكي تو رو مي كرد تصميم داشتم امروز ببرمت تا ببينه تو رو

ولي امروز حالش خيلي بد تر شده نمي تونه حرف بزنه

هر وقت بابايي مي اومد خونه اينقدر مي خنديدي بهش

  شيطوني مي كردي خستكي اش مي رفت

ديروز بابايي عكست توي موبايلش تماشا مي كرد هي آه مي كشيد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خاطره مامان بردیا
28 دی 90 15:33
نمی دونم چی بگم.. فقط این که امیدوارم زودتر همه چی به روال قبلش برگرده و همسر عزیزت زودتر خوب شه.. من هر روز دارم براتون دعا می کنم..
fariba
28 دی 90 15:36
salam az in poste akharitun khli narhat shodam doa mikonam ke shoharetun zod halesh khob beshe va az koda mikham 2bare khande va shadiy ro be khanevadeh 3 nafare shoma bargarduneh یا من اسمه دوا و ذکره شفا خدایا به حق دل پاک رانیا باباشو شفا بده که زود پیشش بیاد آمین
هدی مامان مبین
28 دی 90 16:16
شبنم مهربون و قوی مادرفداکار خوشبختی همین جاست پیش تو....توچشمای رانیای نازت تو قلب مهربون همسرت وتو دعاهای مادرانه ات برای همسرت شبنم خوبم با تمام وحودم از خدا میخوام دوباره دورهم جمع بشید و بیای یه پست شاد بذاری خدایا بهترین ها رو برای دوست عزیزم فراهم کن... مرارقب خودت و رانیای عزیز باش
سمانه مامان کیمیا
28 دی 90 17:00
عزیزممممممممممممممم تو مادری و مهربون خدا حتما صداتو میشنوه و دعات رو مستجاب مبکنه ....امیدوار پست بعدیت خبر سلامتی همسرت باشه عزیزم واقعا دیگه نمیدونم چی بگم
سپید مامان علی
28 دی 90 17:23
شبنم جون امیدوارم هر چه سریعتر جمع سه نفرتون مثل سابق بشه و از با هم بودن لذت ببرید و دوباره مثل قبل شاد باشید الان هم خوشبختی ناشکری نکن....دوستت دارم دوست عزیزم دعا دعا دعا میکنم که حال همسری زود خوب بشه
sara
28 دی 90 19:01
شبنم جونی ..واقعا نمیدونم چی بگم ....انشالا زود زود خوب بشه همسریت تا رانیا جون هم بخنده ....به امید روهای خوب ....
سمیه مامان امیرعلی
29 دی 90 11:16
شبنم جان دعا دعا واست از صمیم قلب دارم که همسری زودتر خوب شن و این روزای سخت بگذرهههههه
سرور مامان فراز
1 بهمن 90 8:37
شبنم عزيزم پدر شوهر من پيوند كليه داره الان سه سال ميشه با اينكه مسن هست اما خدارو شكر پيوند گرفته . پيوندي ها توي كار مشكلي ندارن عزيزم . البته يه سري دارو بايد بخورن و هميشه هم مواظب سلامتي شون باشن . اما زندگي عادي دارن . تازه همسري هم كه جوان هست . همكار شوهرم كه حدود 35 سال داره تابستون پيوند زد و الان سر كار ميره . نگران اين موضوع نباش عزيزم قيمت كليه هم الان تو ايران 5 ميليون تومن هست . ايشالا كليه برادرش بهش بخوره خيلي دوستت دارم و از ته دلم دعاتون ميكنم . قوي باش دختر و شكر كن تو الان نسبت به خيلي ها خوشبخت تري . خدا سايه باباي رانيا رو رو سرتون نگه داره
صوفی مامان رادمهر
1 بهمن 90 10:19
با تمام وجودم براتون دعا می کنم... هم من هم رادمهر... شبنمی فدات شم غصه نخور جمع سه نفری تون دوباره به شادی و خوشی جمع می شه... قربون رانیا جونم بشم... می بوسمتون
صوفی مامان رادمهر
1 بهمن 90 12:46
شبنمی داشتم گریه می کردم... خیلی عصبیم... اومدم باهات حرف بزنم... من هیچی نمی دونم اما انقدر می دونم که خدا خیلی مهربونه... فدات شم که تو غربت گیر کردی، بگردم برای رانیای شیرینم...حتمت حتما همسری حالشون خوب می شه، تو فقط به خودت مسلط باش...
شاپرک مامان مهدی
1 بهمن 90 17:54
ایشالله دوباره خانواده سه نفرتون کنار هم جمع می شید وخوشحال می شید ناراحت نباش خدا همراته ما هم واست دعا می کنیم
ati
1 بهمن 90 20:36
شبنم جان.از صمیم قلب دعا میکنم همسرت زود زود سالم برگرده پیش شما و رانیای خوشگلمون. صبور باش
آهو
1 بهمن 90 21:26
دوست خوبم شبنم جان رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند آرزوی سلامتی را برای همسر مهربانت دارم.
صوفی مامان رادمهر
3 بهمن 90 9:16
سلام دوستم... اومدم وبلاگ رانیا جونی ببینم چه خبر؟ دلم برات تنگیده... امیدوارم همسری حالشون خوب باشه...
فاطيما
5 بهمن 90 5:27
شبنم عزيزم به اميد خدا همسري زود زود خوب ميشن و خونواده سه نفريتون دوباره شاد مشه ماهم دعاميكنيم مادر قوي مهربون دوست داريم