رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

رانيا عروسك من

فرشته معصوم

1390/11/15 16:22
نویسنده : ماماني
497 بازدید
اشتراک گذاری
رانیا زندگی جدیدی رو شروع کردیم بابا حال خوشی نداره که بهات بازی کنه

اما دو عمه هات و عموت و دخترش بهات حسابی بازی می کنند

طفلک من دیروز بردمت دکتر وزنت از ماه قبل کمتر شده 

300 گرم کم کردی ببخشید مادر گناهش زیاد تو بهت خیلی سخت گذشته

خیلی شبها برت همبرگر می خریدم تا بخوری ولی وقتی می اومدم خونه تو خواب بودی

شیرم هم کم شده ببخش فرشته بی گناه که گرسنه می خوابیدی با اینکه یکی همیشه کنارت
بود پمپرت ساعتها عوض نمی شد تو باهات قرمز می شد
کسی که مادر دلش می سوزه 

تمام این مدت من کنارباباتوی بیمارستان بودم

من ببخش که خوب ازت مراقبت نکردم اما از امروز من دوباره کنارتو ام
بابا خیلی تنها نیست خانواده ودوستاش کنارش هستند
 
حالا مادر تنهاو غمگین که فردا می یاد که ما دوباره خانواده بشیم و بابا شبها
بیاد خونه و با دردانه اش بازی کنه و مادوباره بخندیم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
15 بهمن 90 16:32
عزیز دلم دوست نازنینم با تمام وجودم برات دعا میکنم .......... الهی که به زودی زود دوباره در کنار هم باشید و شادی توی دلتون بشینه
نانازیا
15 بهمن 90 16:38
سلام و لحظه هاتون خوش ازتون دعوت می کنیم رانیا کوچولو رو در قرعه کشی سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها ، شرکت بدید و به جمع ما بپیوندید شاد و سلامت باشید
شاپرک مامان مهدی
15 بهمن 90 18:13
الهی بمیرم برات رانیا خداوند همیشه نگهدارت باشه وبه خاطر دل کوچیکت زودی حال بابایی رو خوب می کنه تا تو دوباره بپری تو بغلش وباهاش بازی کنی
سپید مامان علی
15 بهمن 90 18:50
شبنم جونی امیدوارم هر چه زودتر به روزهای خوش گذشته بازگردی.........الان که در کنار خانواده همسرت هستی بیشتر به رانیا جونی برس..........ان شاء الله به زودی همسرت حالش روبراه میشه.....به خودت هم بیشتر برس تا روحیه ای باشی واسه دختر و همسرت
سرور مامان فراز
16 بهمن 90 7:56
شبنم جونم نميدوني چچچچچقدر دوستت دارم با تمام وجودم برات دعا مي كنم ايشالا همسري خوب ميشه من از اولش دلم روشن بود . يه روز ميگي الهي شكر كه تموم شد . به خودت برس عزيز انژي مثبت داشته باش به خدا ميدونم سخته اما مدام به خودت جمله هاي مثبت بگوو حتي جمله ها رو بنويس خيلي خيلي دوستت دارم
صوفی مامان رادمهر
16 بهمن 90 9:36
روزای خوب برمی گردن... همین که تنها نیستین و خانواده بابای رانیا و دوستان تون کنارتون هستن خیلی خوبه... شبنی یواش یواش درست می شه... مطمئنم... مواظب خودت باش... رانیای نازنین به داشتن مادر فداکاری مثل تو افتخار می کنه
هدی مامان مبین
16 بهمن 90 13:55
شبنم محکم و قوی این نیز بگذرد....و مطمئنم به خوبی میگذره و رانیا و بابایی هردو به وجودت صبرت افتخار میکنن رانیا فقط تو و باباشو میخواد...شاد و سالم مهم نیست 300 گرم کم کرده یا زیاد... مهم اینه که میدونه یه مامان داره که خیلی دوسش داره..... خدا یا شکر.....سلامتی و شادی رو مهمون خونشون کن
مامي گل
16 بهمن 90 15:22
عزيزم اميدوارم روزهاي بهتر از قبل در انتظارتون باشه و رانياي ناز دوباره از ته دل بخنده و با بابايي و مامانيش بازي كنه
sara
16 بهمن 90 19:10
عزیزم رانیا حونی ..الان دیگه بیشتر بهش برس ...زودی به وزن قبلش بر میگرده ....بوسس
خاطره مامان بردیا
17 بهمن 90 16:27
شبنم جونم انشاء اله همه چی زود مثل اولش می شه.. تو رو خدا بیشتر به رانیا جونم برس الان که باباش کنارش نیست حداقل نزار از طرف تو کمبودی داشته باشه
صوفی مامان رادمهر
19 بهمن 90 9:17
فقط اومدم بگم به یادتون هستم و دلم بی نهایت برای پیشی خوشگله خودم تنگ شده... در پناه خدای مهربون سلامت باشین و شاد
مامان محمدرضا(شازده کوچولو)
21 بهمن 90 16:53
سلام عزیزم ما همیشه به یادت هستیم و براتون دعا میکنیم. میدونم که الان خیلی کم فرصت میکنی که بیای و پست بزاری ، ان شاالله که شاد باشید و با خبرهای خوبی بیای گلم
شاپرک مامان مهدی
22 بهمن 90 16:35
شبنم جون کجایی دلمون واست تنگ شده بیا خبری بده از حال همسری
صدیقه(فانوس)
23 بهمن 90 0:10
انشالله روزهای سخت میگذره صبر داشته باش
صوفی مامان رادمهر
23 بهمن 90 14:14
شبنمی ببین می تونی بیای ایران...اینجا همه کار با پول می شه کرد... بگردم برای تو و رانیا... الهی که خدای مهربون زودتر بابا جون رانیا رو شفا بده... شبنمی با تمام عشقم و قلبم هر سه تون رو به خدای مهربون می سپارم... خدایا نگه دارشون باش... خدایا بابای رانیا رو صحیح و سالم به خانواده اش برگردون
خاطره مامان بردیا
24 بهمن 90 20:29
10 ماهگیت مبارک عزیزم .انشاء اله همه چی رو به راه می شه
المیرا
25 بهمن 90 0:22
شبنم عزیزم میدونم روزهای سختی رو داری میگذرونی...خدا بزرگه و من مطمئنم همه چیز خیلی زود روبه راه میشه.......ایشاالله رانیای گل همیشه صحیح و سلامت باشه و سایه پدر و مادرش همیشه بالای سرش......قابل باشم خیلی براتون دعا میکنم.........
صوفی مامان رادمهر
25 بهمن 90 12:13
10 ماهگیت مبااااااااااااارک دختر نازنینم...پیشی ملوسه خوشگلمممم... خیلی دوستت دارم رانیا... خیلییییییییی
مامي گل
25 بهمن 90 13:36
ما به يادتون هستيم به اميد روزهاي قشنگ
سوده
28 بهمن 90 18:16
ایشاله خوشبخت رین دختر روی زمین باشی رانیا خشگله
فرناز مامان ایلیا
4 اسفند 90 2:24
فقط امیدوارم همه چی زودتر درست شه و این لحظه های سخت تموم بشه.... عزیزه دلم قوی باش....کاش اونجا بودم و کمکت میکردم....