رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

رانيا عروسك من

ابله مرغون

1391/1/6 22:46
نویسنده : ماماني
446 بازدید
اشتراک گذاری

رانیا دختر نازم  سه روزی که ابله مرغون گرفتی  البته خیلی بچه خوبی هستی 

دو روز اول اصلا گریه نمی کردی اما از صبح همه اش می خوای توی بغل من باشی 

کمی نق هم می زنی که اون هم واسه درد بدنت  روی صورتت 3 تا جوش بزرگ در اومده 

توی دو تا دست هات هم 6 تا در اومده 

روی بدنت هیچی نداری اما روی پاهات دوتا یی هست 

مامان خیلی برات ناراحته با اینکه همه دلداری می دهند ولی من اصلا تحمل ناراحتی تو ندارم 

بردمت دکتر گفتش که دو هفته ای طول می کشه و حاد نیستش تو با اینکه هنوز یه سالت نشده 

خوش شانسی داری  اخه هنوز واکسنش نخوردی 

خیلی دختر قوی هستی حتی امروز یه ساعتی روی رورویکت بازی می کردی و می خندیدی 

الهی زودی خوب بشی و مامان و بابا را از نگرانی در بیاری 

بیشتر امروز توی بغلم گرفتم و راه رفتم  دلت نمی خواست توی بغل کسی بری 

واسه همین دست چپم خیلی درد می کنه  اگه تو خوب بشی این درد هم  نموم می شه 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامي گل
7 فروردین 91 14:52
قربونت برم عزيزم ايشا... زودي خوب بشي و اثري ازشون نمونه بوووووس راستي عيدت مبارك
sara
8 فروردین 91 14:09
آخی عزیزم ...انشالا زودتر خوب بشی رانیا جونی ...
علیرضا
8 فروردین 91 23:26
با سلام. امیدوارم کوچولوتون همیشه سلام و سلامت باشه. ما هم برای زندگی بهتر نازنین شما استفاده از برنامه های آموزشی بی بی انیشتین رو پیشنهاد میدیم. کافیه یک مسیج به شماره 09131080507 ارسال کنید تا ما با کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن DVD های کامل بی بی انیشتین رو برای شما ارسال کنیم. فراموش نکنیم که کودکان ما لایق بهترین ها هستند علیرضا قاسمیان
صوفی مامان رادمهر
14 فروردین 91 11:04
عزیز دلم الهی که زود خوب خوب شی عوضش مامان دیگه خیالش راحت شد ... دوستت دارم دخمر خوشمزه
هدی مامان مبین
21 فروردین 91 12:50
اخ خیلی سخته.... واقعا افرین به شبنم قوییییییییییییییی ایشالا زودتر خوب بشی رانیا جونم
سپید مامان علی
21 فروردین 91 16:52
ماشاءالله به این مامان مهربون که همش تو رو در آغوش گرفته....انشاءالله زودی آبله مرغونت خوب میشه عزیزکم