رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

رانيا عروسك من

15 ماهگی رانیا مبارک

1391/4/25 13:17
نویسنده : ماماني
712 بازدید
اشتراک گذاری

پانزده ماهگی دختر نازم مبارک 

برای این روز برات کیک ساده کشمش با روکش مربای گیلاس درست کردم که چون زود تموم شد ازش عکسی نیست 

با 2 تا پیتزا که متاسفانه یکی شون به علت بازیگوشی ات سوخت 

این مدت کمتر وقت می کنم وبلاگت به روز کنم الان که خوابی فرصت کردم این کار با عکسهات 

انجام می دم 

توی ماهی که گذشت تو  یاد گرفتی با قاشق و دستهات غذا بخوری 

البته هنوز با قاشق مشکل داری 

از پله ها به خوبی بالا می ری 

با عروسکهات حرف می زنی این روزها تمام تلاشت می کنی که کلمه ها رو به زبون بیاری ولی خب هر چی می گی کسی نمی فهمه 

موقع  دستشویی کردن به من می یای می گی و می شینی روی پاتی که برات گرفتم  ( البته هنوز جرات ندارم پمپر ازت بگیرم ) 

هر وقت بیداری می یای کلی حرف می زنی که خیلی هاش من نمی فهمم ههههههههه به زبون نی نی ها 

حالا می رسیم به عکسهات 

عکسها در ادامه مطالب


 

رانیا می خواد از پله ها بالا بره ولی از نرده هاش بیشتر خوشش اومده 

 

رانیا در حال بازی با نرده های پله

این هم یه نمونه دیگه 

رانیا و

رانیا مشغول حرف زدن با عروسکهاش

 

عروسک باری

اینجا هم شال عمه اش برداشته گذاشته سرش 

 

 

رانیا و حجاب

 

رانیا بهدنبال مادر

اینجا هم داره برای مامانش بوس می فرسته 

 

بوس

 

توی حیاط

اینجا تو صندلی حیاط نشسته 

تخم های پرنده

این هم یکی از عجایب پرندگان که توی باغ پشتی هستش 

یه کندو عسل هم میون درختها هست که جرات نکردم ازش عکس بگیرم 

به زودی با عکسهای بیشتر بر می گردم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمانه مامان کیمیا
25 تیر 91 15:37
ای جانم مبارک چه بزرگ شدی موهات هم کلی در اومده
خاطره مامان بردیا
25 تیر 91 21:13
15 ماهگیت مبارک خوشگلم... چقدر موهات بلند شده عسیسمممممممممم
سپید مامان علی
30 تیر 91 16:26
15 ماهگیت مبارگ عزیزم.....چه شیطونی شده این رانیا خانم
صوفی مامان رادمهر
1 مرداد 91 12:16
آفرین به تو شیرینم.... چقدر کاریاد گرفتی خوشگل باهوش من...........
مامی گل
1 مرداد 91 15:52
15 ماهگیت مبارک فرشته خوشگله
فهیمه مامی حدیث
3 مرداد 91 17:22
15 ماهگی مبارک عسل


مرسی