رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 24 روز سن داره

رانيا عروسك من

رانيا يعني جي؟

1390/6/6 20:30
نویسنده : ماماني
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

رانيا مامان برات بكم

راجب اسمت عزيزم تا 3 ماهكي باباي صدات مي كرد محمد حسين اخه ما خيال مي كرديم تو بسر ي اخه همش مامان شوكولات و جيزهاي شيرين مي خورد دو تا مادر بزركهات هم عقيده داشتن بسري ولي بعد از التسان ما فهميديم تو فرشته نازي 

ماماني دوست داشت اسمت بكذاره نام يه كل مثلا ماماني ياسمين دوست داشت اخه اسم يكي از شاهزادهاي عرب است ولي باز هم به دنبال اسم بهتري بوديم بابايي اسم خديجه زينب دوست داشت ولي من مخالف صد درصد بودم فرشته من بايد اسمي رو داشته باشه كه تك باشه تا اينكه يه صبح باباي كفت  رانيا

كفتم يعني جه؟

كفتش اسم ملكه اردن بعدش من رفتم توي اينترنت ديدمش يه زن زيبا

با شخصيت معني اسمت هم ملكه است اين اسم برات كذاشتيم تا يه روزي تو هم ملكه بزركي بشي خاله شيرين  مي كفت هيلدا عمه نايلا مي كفت افشين ولي ماماني و بابايي اين اسم خواستن و تو با اين نام اومدي .قلب

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الی
6 شهریور 90 21:54
مهربانی نقش هر نقاش نیست هرکه هر نقشی کشید نقاش نیست عشق را نقاش معنا می کند حیف ما کز یارمان نقاش نیس ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
مامان شازده کوچولو
6 شهریور 90 22:50
سلام
چه نی نی خوشگلی دارید ماشاالله
راستی نوشته هاتون رو بلند بلند خوندم و کلی از لهجه شما خوشم اومد .
شما عرب هستید ولی خیلی خوب فارسی رو بلدید
موفق باشید.


مامان شازده کوچولو
7 شهریور 90 18:37
سلام عزیزم من یکماه در عراق بودم و دوزبانه ها وقتی به فارسی حرف میزدند دقیقا همین لهجه رو داشتند ، به هر حال از آشنایی با شما خوشبختم هموطن
مامان آتین
21 شهریور 90 18:04
رانیا اسم قشنگیهههههههه نامدار باشه