رانيارانيا، تا این لحظه: 13 سال و 17 روز سن داره

رانيا عروسك من

واکسن 18 ماهگی رانیا

1391/8/3 21:29
نویسنده : ماماني
465 بازدید
اشتراک گذاری

واکسن 18 ماهگی رانیا 

ساعت 11 صبح دیروز حسابی حمومت کردم بعد ناهار خوردی و رفتیم دکتر niniweblog.com

من و تو و بابا و عمه ات خلاصه یه لشکر شدیم که نترسیمniniweblog.com ههههه

توی مطب دکتر کلی اسباب بازی بود از تاب و سرسره niniweblog.comو الاق سواری خلاصه کلی تو اونجا شیطونی کردی

اول وزنت کردن البته تمام مطب گذاشتی روی سرتniniweblog.com

وزنت 11 کیلو و قدت 79  نسبت به ماه قبل یه کیلو اضافه کردیniniweblog.com 

البته دکتر کلی به من غر زد که تو خیلی لاغری و برنامه غذایی ات ایراد داره البته اون که نمی دونه چه بلایی سرم می اری تا غذا می خوری 

یه سوزن به باسنت زد niniweblog.comولی قطره فلج اطفالش تموم شده بود که مجبور شدیم دوباره غروب برگردیم 

برخلاف تصوری که داشتم خیلی اذیت نکردی البته هر 5 ساعت یه بار بهت شربت دادم 

حتی وقتی اومدیم خونه گریه نمی کردی فقط خواب الود بودی و niniweblog.comدوساعتی خوابیدی 

عصری کمی پاهات درد می کرد و یه کمی بی حوصله بودی که عموت بغلت کرد کمی توی حیاط 

گشتی و سرحال شدی 

امروز هم اذیت نکردی فقط یه کمی نق می زدی غذات هم خوب خوردی  خدا رو شکر واکسنت تموم شدniniweblog.com تا 6 ماه دیگه که یه واکسن دوم هپاتیتت می زنم 

رانیا

رانیا قبل از رفتن به دکتر 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ela
4 آبان 91 8:04
آفرين به شجاعت خانم كوچولو. انشااله هميشه سالم و سلامت باشي
سپید مامان علی
4 آبان 91 10:51
رانیا جونی 18 ماهگیت مبارک خیلی خوشحالم که سر زدن واکسن اذیت نشدی خانم کوچولوووووووووووووو چه تیپی هم زده این دخمل بلااااااااااا
مامی گل
6 آبان 91 16:08
قربونت برم واکسن زدی خدا رو شکر که خیییلی اذیت نشدی عزیزم
هدی مامان مبین
12 آبان 91 11:15
خداروشکر.... قربون خنده هات
آهو
2 آذر 91 11:08
مامان رانیا جون منم دلم واست تنگ شده خواستی با هم باشیم بیا کلوپ من الان دوباره بازش می کنم. آدرسو را که داری اگه نه این آدرسشه http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=12200 نظرم را تایید نکنمنتظرتم